Η πληρωμή απέτυχε.

Σε περίπτωση αποτυχίας της πληρωμής, θα εμφανιστεί στην οθόνη το μήνυμα «Σφάλμα κατά την πληρωμή». Βεβαιώσου ότι:

  1. ✓ τα στοιχεία της κάρτας σου είναι σωστά,
  2. ✓ το υπόλοιπο της κάρτας ή του λογαριασμού σου επαρκεί για την ολοκλήρωση της συναλλαγής,
  3. ✓ η κάρτα που χρησιμοποιείς είναι Visa ή Mastercard,
  4. ✓ έχεις ενεργοποιήσει τις ηλεκτρονικές συναλλαγές με τη συγκεκριμένη κάρτα,
  5. ✓ ενέκρινες επιτυχώς τη συναλλαγή κατά την εγγραφή σου ή την αλλαγή τρόπου πληρωμής, αν σου ζητήθηκε από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας σου.

Στη συνέχεια, δοκίμασε εκ νέου να πραγματοποιήσεις την πληρωμή ακολουθώντας τη διαδικασία σε παράθυρο ανώνυμης περιήγησης (Google Chrome: Incognito window, Safari: Private Browsing).

Αν εξακολουθείς να αντιμετωπίζεις πρόβλημα με την πληρωμή σου, θα πρέπει να επικοινωνήσεις με την εξυπηρέτηση πελατών.

(Visited 2,833 times, 1 visits today)