Δεν μπορώ να συνδεθώ στον λογαριασμό μου.

Αν δεν μπορείς να συνδεθείς στον λογαριασμό σου, βεβαιώσου ότι:

  1. ✓ είσαι συνδεδεμένος στο Internet,
  2. ✓ προσπαθείς να συνδεθείς με τον ίδιο τρόπο που έκανες εγγραφή, δηλαδή μέσω e-mail ή μέσω του λογαριασμού σου σε Apple, Google, Facebook
  3. ✓ ακολουθείς σωστά τα βήματα της διαδικασίας σύνδεσης στη συσκευή στην οποία θέλεις να παρακολουθήσεις,
  4. ✓ συμπληρώνεις σωστά το email και τον κωδικό πρόσβασης που δήλωσες κατά την εγγραφή σου,
  5. ✓ έχεις αναβαθμίσει την εφαρμογή για Smart TV/smartphone/tablet στην τελευταία έκδοση.

Αν εξακολουθείς να αντιμετωπίζεις πρόβλημα ή αν εμφανίζεται κάποιο μήνυμα σφάλματος, θα πρέπει να επικοινωνήσεις με την εξυπηρέτηση πελατών.

(Visited 4,205 times, 9 visits today)