Έχω κάνει συνδρομή, αλλά δεν μπορώ να παρακουθήσω περιεχόμενο.

Αν το περιεχόμενο είναι κλειδωμένο, αυτό σημαίνει ότι δεν είναι διαθέσιμο στο πρόγραμμα που έχεις επιλέξει. Για να αναβαθμίσεις το πρόγραμμά σου και να αποκτήσεις πρόσβαση στο περιεχόμενο που επιθυμείς, ακολούθησε τα βήματα που θα βρεις εδώ.

Αν το περιεχόμενο δεν είναι κλειδωμένο και η συνδρομή σου είναι ενεργή, δοκίμασε να αποσυνδεθείς και να συνδεθείς εκ νέου στη συσκευή στην οποία αντιμετωπίζεις πρόβλημα. Εάν παρακολουθείς σε πρόγραμμα περιήγησης υπολογιστή, η διαγραφή της μνήμης cache του προγράμματος περιήγησης μπορεί να επιλύσει το πρόβλημα.

Αν εξακολουθείς να αντιμετωπίζεις πρόβλημα ή αν εμφανίζεται κάποιο μήνυμα σφάλματος, θα πρέπει να επικοινωνήσεις με την εξυπηρέτηση πελατών.

(Visited 2,037 times, 3 visits today)