Έκανα εγγραφή, αλλά δεν μπορώ να παρακολουθήσω περιεχόμενο.

Αν έχεις κάνει εγγραφή και δεν μπορείς να παρακολουθήσεις περιεχόμενο, έλεγξε ότι έχεις συνδεθεί στον λογαριασμό σου στη συσκευή από την οποία θέλεις να παρακολουθήσεις.

Αν προσπαθείς να παρακολουθήσεις από τη Smart TV, το smartphone ή το tablet σου, ενδέχεται να επέλεξες «Σύνδεση αργότερα» στην αρχική οθόνη της εφαρμογής. Στην περίπτωση αυτή:

  • Στη Smart TV, πήγαινε στο μενού της εφαρμογής και επίλεξε Σύνδεση
  • Στο smartphone/tablet, πήγαινε στο μενού της εφαρμογής και επίλεξε Ρυθμίσεις > Σύνδεση.
(Visited 2,890 times, 1 visits today)